..Countdown..

Ja ny vecka men nedräkningen har redan börjat. Jobbnedräkning och flyttnedräkning.. Är "ledig" Är "ledig" på onsdag efter kl. 10.00.. Hoppas jag. Jag jobbar natt på tisdag och när jag slutat kl 4 så stannar jag kvar på kontoret och sover i solstolen som finns där :P Sen ska jag sitta på möte mellan 8-10. Hoppas det inte drar ut på tiden... Hoppas min chef är frisk då så jag det blir möte så jag inte stannar kvar på kontoret i onödan liksom... Sen ska jag hem och sova, på eftermiddagen/kvällen ska jag åka hem till min gullunge Emmie :D Vi ska hyra film och mysa, det blir super najs! Sen jobbar jag torsdag och på fredag, lördag och kanske söndag ska jag bara må bra och ladda batterierna. Mys som fan!! Sen blir det att jobba natt på söndag och sen på måndag är det löning och då drar jag och babe alias Johanna till Kalmar och vårt älskade IKEA :D YAY!!

 

Hoppas innerligt att jag får mina nycklar till lägenheten nästa fredag, annars blir jag vansinnig.. För då kan jag inte bo i min lägenhet de första två veckorna.. Jag menar, hur kul är det på en skala.. Betala hyran utan att kunna bo där... Gah!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0