Långa dagar..

Känns som att varje inlägg handlar i någon mån om jobb.. Men det är mycket jobb nu för tiden.. Tack och lov att jag har det, men ibland kan det bli lite mycket. Tur jag trivs så bra.. Igår jobba jag 11-16 och 21-04 imorse... Skönt att vara ledig idag, har äntligen fått tagit tag i packningen.. Rensat allt i badrummet och städskåpet som jag inte kommer använda mer innan jag flyttar. Imorn/idag ska jag jobba 10-23, så då blir inte mkt gjort..


Prata med mamma middags, hon har nu klarat både teorin och "uppskjutningen" till jägarexamen så GRATTIS till dig mamma!! Sen fick jag veta att hennes ena morbror dött och inte på det trevligaste sättet... Visste inte hur jag skulle reagera, hade inte någon direkt relation till honom och hade lite svårt för hans sätt att vara... Men jag hoppas ingen av mina närstående går bort på det viset :'( 

 

 

 

Looptroop - Bandit Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0