..lyckan är total..

Eller nästan i alla fall :P satt och slö kolla min bloglovin och blev överlycklig. Då min älsklingsförfattare ängtligen sagt datumet när hennes nästa bok kommer ut, och omslaget är såå hennes böcker!! Behöver jag säga mer än att jag längtar till den 19e september (förutom att världens bästa mormor fyller år då)?? Tror inte det, jag kommer hänga i närmsta bokaffär den dagen!! Camilla Läckberg är min husgud(inna) när det kommer till böcker!! Har längtat som ett as efter nästa bok sedan jag läst sista ordet i den förra boken, Sjöjungfrun, som liksom alla hennes böcker är så GRYMT bra! Har ni inte läst hennes böcker (hädelse!!) så måste ni genast göra det!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0