Måndag igen då :P

Ja så var det då måndag igen.. Jag hoppas att om 3 veckor så sitter jag i min nya lägenhet.. Men man vet inte säkert ännu, kan lika gärna dröja en vecka till, hoppas inte dock! Är så drygt att köra den långa vägen hem när man jobbat sent eller natten som inatt... Har börjat rensa och packa det som finns i mitt vitrinskåp.. Blir nog 2 lådor + 1 för alla prydnadssaker... Känner mig allmänt seg idag, gillar inte riktigt min arbetsvecka. Jobbar varannan dag, gillar inte när det blir så hoppigt.. Men bättre än inget jobb alls! Nä nu ska jag packa färdigt lådan jag höll på mig, fixa något att käka sen blir det sängen tills det är dags att göra sig redo att jobba natt.. Gott med många nattpass den här månaden :D

 

Skum video, men underbar låt.. Bättre än orginalet!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0