..Mig duktig..

Tisdagen blev lång, dumt nog sov jag inte innan jag jobba natt så 18 timmar kändes av när man kom hem efter nattpasset. Tog ut lillgrisen innan jag la mig, han inte tänka många tankar innan jag slockna. Blev dock väckt av först av Jimmys mobil en gång, sen ringde en kille från telenor på min mobil och sen ringde naturligtvis Jimmys mobil igen... Fackta att han inte sätta den på ljudlöst!! Men sen sov jag tills kl 13. Svara på några sms och smsa med Emmie, som jag sedan åkte och träffade.

 

Vi käka lite på 1344, gott gott, sen körde vi hem till henne. Kolla på film, snacka och så masserade jag henne, sen skulle vi göra te och mackor. Men när Emmie inte hitta teet hon ville ha så fick jag ryck på hennes skåp, så jag rensade och sorterade i hennes skafferi. Haha. Bra blev det och både Emmie och hennes kille Andreas blev nöjda och tackade, nu hittar de och ser vad som finns :P haha. Sen myste vi framför tvn några timmar till innan jag körde hem. Mamma ringde under kvällen och berättade att hon "hittat" en soffa hos farfar, likaså ett soffbord. Johanna är glad, äntligen en soffa till lägenheten. Visserligen ingen bäddsoffa som jag vill ha. Men för tillfället är det MYCKET bättre än ingenting alls!! Farfar är min guldgruva! Min familj är bäst, de ställer upp när jag behöver dem.. Trots att de bor drygt 40 mil ifrån mig.. Finns inga ord hur jag älskar dem!!

 

Igår fick jag hem lillgrisens skvättskydd :D så nu kan jag ta med honom hem till folk utan att behöva bekymra mig för att han ska kissa ner hos dem. Det känns omåttligt skönt!! :D Nu behöver jag inte skämmas för honom mer :P Nä nu är det väl dags att sova, imorn/idag SKA jag packa och så ska jag fika med min favorit Berith.. Sista gången som ö-bo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0