..packryck..

Äntligen har jag börjat få tummen ur, känns skönt.. Hoppas sannerligen jag får nycklarna imorn, vet inte hur länge jag orkar bo kvar med exet längre.. Han suger energin ur mig. Visst kommer det bli ensamt utan att ha någon att prata med, men jag behöver komma bort från allt nu. Rå om mig själv och se till att jag kan börja må bra igen, bli mitt gamla glada positivia Johanna igen. Känner att jag inte varit mig själv på ganska länge nu. Jag lever upp när jag jobbar, är med mina vänner... Försöker alltid att dra ut på hemresan så länge som möjligt! Jag orkar inte ha det så längre, jag vill kunna vara glad även när jag är hemma. Kunna njuta av att vara hemma och vilja ta hem kompisarna. Här hemma ser det som vanligt ut som andra världskriget, men nu står det typ kartonger och kassar med mina saker i, påsar med skräp. Torkställningen tar upp plats men jag måste tvätta upp allt nu, vet ju inte när jag får tvättid sen.. Så den får stå, nu ska jag fortsätta packa... Har en del kvar... Suck!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bara att börja knoga å tvätta så har du det undan sen!

2009-05-29 @ 09:51:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Molle !

Du är värd allt det där ! ! <3

2009-05-29 @ 10:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0