brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ska börja med att säga: FY FAAAAN VAD KALLT DET ÄR!!! Så då var det gjort!
Jobbar natt och ska snart knata till nästa brukare, säger bara vilken fucked up helg.. Ingenting är som det brukar vara, som det ska vara. Men men, kvinnor och barn.. Jag och Lottisen har ätit mumsig mat idag, ugnsstekt kött (hel bit) skuret i bitar och stuvade makaroner!!! Det var mums i magen... Dock är jag lika trött som vanligt, får aldrig sova riktigt som jag behöver. Alltid dessa avbrutna nätter som gör mig så trött + att min höst depression börjar göra sig en aning påmind. Har ändå klarat mig relativt bra tycker jag...  Men november är ganska blank just nu så det finns mycket tid för den att hoppa på mig... Men jag hoppas jag slipper ta det här, trött på mitt eget "gnäll"...

Nä nu är det dags att jobba färdigt så jag får komma hem igen och sova innan det är dags att stiga upp för utsläpp av hästarna, Lottas moped dog knappt halvvägs ut och det går inga bussar dit ut så vi ska tanka och köra till stallet om några timmar, till förmiddagen...

Hoppas ni har haft en bra helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0