flying by

Jisses, jag förstår inte vart tiden tar vägen... De sista veckorna har vart galna, jobbat nästan konstant. Vilket känns kanon, men sömnen har blivit lite lätt påverkad! Känner mig nästan konstant trött.. Men jag jobbar ändå! Värst var ändå när jag jobba natten mellan 27e-28e och på 3,5 timmes sömn gick upp och jobbade 7,5 timme.. Sen hem, rasta Olli, tillbaka till stan för att fika med Isan. Sen hämta vi upp Emmie, åkte ut till Afvelsgärde och såg på när Michan red Isas häst Needy. därefter åkte vi ut till ön för att lämna av Isa och hämta lite saker hos mitt ex.. Påväg hem höll vi på att krocka med en grävling, men tack vare mina snabba (!) reflexer så undvek jag det. Vi tog en runda på Donken innan jag släppte av min flicka hemma. Ut med Olli och sen in och prata med Sabina... Vid det laget var jag så trött att jag kunnat somna stående, men icke. Först efter att ha packat det mesta inför utbildningen i Växjö dagen därpå så slockna jag totalt utmattad runt halv 1.

Men växjö vart helt otroligt kul, mkt tack vare att jag hade Emmie med mig! Men föreläsarna var kanon och de övriga gänget var kanon! Att bo på hotell och få UNDERBART god mat gjorde inte upplevelsen sämre heller! Fick ett så himla fint presentkort av Emmie på min födelsedag som hon gjort själv!! Tack snuttan, jag blev jätteglad!


Idag har jag haft kalas hemma hos Emmie, tråkigt att så många inte kunde komma och att en del inte ens kunde höra av sig. En del kan jag förstå, men andra tycker jag bara att det är himla dålig stil av! Men jag har haft så kul ändå, vi var 4 tjejer. Flamsiga och pratiga! De hade stort sett bara mig gemensamt från början men nu är alla goda vänner och vi ska dra ut på krogen den 17e :D Blir att tagga gärnet!! Himla god mat får jag säga att vi fick till: kyckling enchiladas, krämiga chokladbakelser och chokladmousse tårta!!! YUMMIE!

Och imorn blir nog en bra dag, bortsett från all disk som finns här nu och Emmie måste trots många försök att byta eller få ledigt jobba morgonen.. Men men. Ska ha filmkväll med min granne Lotta imorn också :)


Nedräkning:
4 dagar kvar nu till Ullared!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0