fröjdepinne

Vilken dag, det var länge sen jag skrattade så mycket... Mina och Lottas magmuskler har verkligen fått jobba ikväll :P Först drog vi ut till stallet och kolla till Alve och fyllde på vatten, även hundarna fick leka av sig och busa. Sen körde vi till ön för att hämta kattburen hos mitt ex, ska ha den när jag ska ha med mig mina 4-benta till jobbet imorn. Därefter så körde vi till speciallisten, Lotta bjöd mig på pizza och sen körde vi hem.. Drog igång Gustaf 2 :P Och medans Lotta spela sims3 så kolla jag på tvn.. Sen kollade vi på Americas got talent och skratta åt de som gjorde bort sig. Sen kom den avskyvärda McDonalds-reklamen som jag alltid gör narr av... Och Lotta vek sig nästan dubbelt av skratt, sen av någon anledning fick vi för oss att jag skulle läsa saga för henne så jag tog fram ett par av mina böcker med godnatt sagor som jag fått av min mormor. Bland annat var det en saga om en kanin som hette Fröjd och trötta som vi var tyckte Lotta att jag sa fröjdepinne och vi båda brister i skratt xD


Jag & Lotta är inte normala någonstans - men jävlar så roligt vi har tillsammans xD



Nu ska jag gå och klubba ner denna knubbsälen i sängen!!
Natti natti mina vänner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0