nätter på jobbet

Jobbar nu igen.. Ska strax köra vidare, är trött som synden. Tror det blev lite för mkt sömn idag! Efter gårdagens nattjobb så simmade jag en timme i simhallen på motionstid..  Det sista var jag så trött och det gick så långsamt att jag bestämde mig för att åka hem. Somnade på två röda när jag kom hem vid strax innan 8!! vid 13.30 vaknade jag igen men strax därpå kröp jag ner igen med Scilla intill mig. Vaknade först 18.30 igen :S Så jag borde inte vara trött, men jag är trött som ett djur...

Men men. När jag sovit klart idag så ska jag in och simma med Emmie en timme. Sen har jag tvättstugan och det behövs, känns som en evighet sedan senast. Förövrigt ska jag bara ta det lugnt.. Snart fredag och helg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0