tankar

Det var en riktigt bra kväll igår, men trots det så var det mycket gick igenom mina tankar när jag blev ensam..  Jag var inte så sugen på att gå ut så Emmie gick ut två timmar själv. Sen somna hon fortare än fortast, själv hade jag trots att jag var trött jättesvårt att somna. Somna väl först runt 4 och sov 2 timmar innan jag vakna kallsvettig.. Dock kan jag inte för mitt liv komma på vad jag drömt. Gick upp gjorde ett toabesök och drack vatten, när jag väl la mig igen så somna jag ögonblickligen.. Fick sovit gott och hårt under ett antal timmar. Sen vart det upp och äta frukost, ut med Olli och sen ställa mig och diska. Förstår inte hur 4 personer kan smutsa ner så sjukt mycket disk, haha. Men det gick rätt fort ändå att diska upp 90% av det. Resten fick inte plats...


Nu har äntligen min Emmie kommit hem så nu ska vi fika lite på våra grymt goda kakor och mjölk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0