Födelsedag och kalas

På tisdag fyller jag 21, ett år närmare pensionen :P haha. Jag ska på tidigt på tisdag morgon åka till Växjö och spendera 2 dagar där på grundutbildning med jobbet och min gullfia Emmie<3 Då ska även min älskade pärla Isa & hennes Martin sova i min lägenhet och passa min lilla gris. Det betyder SÅ oerhört mkt, har inte så många här nere som kan ställa upp. I vanliga fall löser jag det själv, men när jag ska sitta på ett hotell på utbildning hela dagarna så blir det väldigt svårt att ha honom med mig. Så det är verkligen GULD värt att ha dig Isa, du är min pärla<3 Jag ska köpa något fint till dig i Ullared! :D

 

Nästa lördag (3/10) så ska jag ha kalas hemma hos min gullfia, tjejkväll FTW, vi ska laga mat och tårtan jag skrev receptet upp i förra inlägget! Maten har vi dock inte bestämt vad det blir ännu. Isa är jag nästan säker på att hon kommer. Johanna, jag hoppas verkligen att du kommer. Molle, jag hoppas du kommer hem innan (A). Jag vet inte om jag har fler vänner här nere som läser min blogg. Men om det är någon som har möjlighet och känner för att komma så är det bara att höra av er. Så sjukt drygt när man har sina utspridda i större delen av sverige.. Men sånt är livet!!


Till ISA & MARTIN:
Tack så jäkla mkt det betyder så himla mkt!! (Isa&Martin vet, alla ni andra får veta senare;P)
Ni är två ljuvliga pärlor!! Ni finns båda i mitt hjärta :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0