grattis Xander <3

Idag fyller min bästa barndomsväns underbara son 1 år!! Satt och gjorde ett kort till honom, bilderna har hans föräldrar tagit. Visst är han så underbart söt!!? Jag hoppas mina barn blir som honom, för hans personlighet är lite som jag var när jag var liten, vad jag förstått av min mamma i alla fall :P

 

 

Snart ska min gosnos Aleks ha barn, hoppas allt går bra gumman! Ska bli så kul att kunna följa den lill* till skillnad från Xander har jag bara kunnat följa honom via bilder och det som hans mamma Angelica berättar.. Tråkigt! Men alltid kul med små, många som förökar sig nu! Vet flera som nyligen fått och snart ska ha... Hmf! hehe. Nä nu ska jag sova!

 

Gnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0