en underbar måndag

Tänkte jag skulle berätta lite om min måndag, efter pikar av en viss underbar människa vid namn Emmie ;), som för övrigt var den jag spenderade mestadelen av måndagen med! ^^  Började dagen med en sväng till Lokomotion där vi båda numera skaffat träningskort :D *ÄNTLIGEN* Väl det avklarat så drog vi, båda vrålhungriga, bort till 1344 där vi käka ljuvligt god mat! Emmie käka foccacia med kyckling och jag åt bakad potatis med kycklingröra & drack en chailatte :D NAMNAM!! Efter när båda var så fruktansvärt mätta av god mat så gick vi ut i snöSTORMEN bort till solariet Solana, superskönt att ha legat en kvart i värmen då jag vaknade med fruktansvärd ledvärk :( himla tur att jag inte tagit den sista diklofenken innan för den hjälpte lite men inte fullt ut. Men sen gick vi vidare bort till Cubus där vi köpte nya underkläder på rea ^^

Sen bar det av hemmåt igen, ut med grisen och vänta på Lottisen innan vi drog till stallet en snabb vända. Eftersom jag var så trött och skulle jobba natt så la jag mig på brädhögen i bortre ändan av stallet och höll på att somna ^^ Sen drog vi en runda till city gross. Köpte 2 energi dricka och 3 frp riskakor och fick en plåtburk till dem :D I LIKE! Trots två energidrickor var jag trött när det var dags att jobba natt, men det gick bra ändå!!

Måste också tillägga att fredagen var BÄST, tacomys med älskade "flickvännen" och sen bio!
IM IN LOVE WITH A FIARYTALE - Na'vi is my thing!

AVATAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0