Fortfarande onsdag..

..och ännu har ingen liten Molly "poppat" ut från syrrans mage. Komsi komsi lilla sessa!! Men det har ändå varit en bra dag idag ändå. Håret blev toppen, jag är verkligen jättenöjd med både klippning och färg :D Sen fick jag ett sms från Bubbleroom att min bolero kommit, vilket gjorde mig jätteglad! Sen drog jag och Emmie till stan och vi fick köpt lite, bla alkoholen inför lördagens paaarty som jag faktiskt för ovanlighetens skull ser fram emot! Ska bli riktigt kul att träffa lite nytt folk ^^

Men det jag troligen blev mest glad över är väl att jag har fått en schema rad på ca 48h/månad vilket är - om jag räknat rätt - ca 30% :D Så fastanställd är jag fr.o.m 1 mars 2010 ~1 år efter att jag började på företaget!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Grattis lilla hjärtat! Detta behöver du så väl. Vad glad jag blir. <3<3<3

2010-02-18 @ 11:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0