fredag...♡

Vad gör inte fredagen bättre än nysläppta bilder från ECLIPSE ???


Du hittar bilderna på >>kändisnytt<< :)




Annars händer inte mycket här på hemmafronten, min vikarierande chef har ringt mig ett antal gånger fram och tillbaka. Det blir en tuff vecka nästa vecka, men det blir en bra löning i mars ^^ hoppas jag åtminstone :) Ska strax ställa mig och laga lite kvällsmat, det blir kebabkött och fullkornsmakaroner *NamNam* synd bara att vitlöksdressingen är helt slut och ketchupen nästan är slut.. Löning tack!! Måste handla, har kommit ifrån mina vanliga handlings rutiner vilket inte är alls bra. Men jag antar att det blir så när man inte äter som man borde göra. Det slarvas alldeles för mycket med det där, tyvärr! Men jag håller på att bli bättre, har faktiskt lagat ordentlig mat den här veckan och håller på att plocka i lägenheten så det känns bättre för varje gång jag tar tag i någon del av lägenheten. Den har blivit alldeles för försummad i vinter <7 Men det löser sig, en liten bit i taget! Nästa steg blir att ta tag i disken och plocka så jag kan dammsuga och skura golvet ordentligt. Måste felanmäla min spis som inte riktigt är som den ska. Senare ikväll ska jag börja förbereda mig inför morgondagen, hoppas mitt humör blir lite bättre tills imorn. Ska se till att äta ordentligt annars kommer jag bara förstöra för mig själv.. Men men.

Vi ses imorn Emmie


Ha en trevlig helg allesammans, trots yrvädret!!

Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Edward oooohlahla

2010-02-21 @ 23:19:09
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0