...*gäsp*

Jahopp då vart det måndag morgon igen då, trött som ett djur är jag trots att jag vart vaken sen strax innan väckarklockan ringde vid 04.30. Ja, jag är seg på morgonen, morgontrött som man är! Börjar jobba först om en timme och slutar 12.30 sen så är det dags att åka hem någon timme innan det är att åka tillbaka till stan igen för att jobba Ytterligare 6 timmar. Gah, jag kommer vara helt slut när jag kommer hem ikväll! Men men. Nu är frullen avslutad så det är strax dags att "klia nötterna" som Patric Pirat brukar säga, eller borsta tänderna som vi andra säger ;) sen ska jag ut med lill grisen. Usch-ana mig, en sån lång dag det kommer bli!! *GÄSP*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0