Ny vecka, nya tag.. eller något sånt :P

Ja då var det en ny vecka.. Men energi finns det forfarande inte särskilt gott om =/ Men en lite snabb update ska vi väl orka med. Förra veckan så var jag inne på röntgen och fick röntgat händer och handleder, men som vanligt när det kommer till mig så går det inte att hitta något. Men jag har fått mina tabletter, men 20 tbl för 68,50,- tycker jag är lite saftigt. Måste kolla om de har lite större förpackningar och så måste jag beställa en ny tid för JAG HAR SÅ J**** ONT!! Om jag jobbar måste jag köra maxdos på 3 tbl (150mg), i annat fall försöker jag att bara ta 1 eller två om jag verkligen behöver... Vilket jag i stort sett behöver VARJE dag! Tabletterna lär sluta ha någon verkan på mig. Men den dagen, den sorgen!! =/
Har jobbat rätt mycket nu det senaste och har inte riktigt haft tid att återhämta mig + att all värk gör mig trött. Känns som att man inte gör något annat än att jobba, vara i stallet och sova, där emellan ska det väl normalt sett tryckas i sig lite mat också... Men det slarvas väl kanske liiiite för mycket nu tyvärr, gör väl inte heller att man är så pigg jämnt! Hoppas på att vitaminer och Chi San kan göra lite på den punkten! Men men. Har så mycket som jag ser fram emot just nu, det kanske till och med kan bli ett bra år!!
Januaris höjdpunkter:
  • Hälsa på Danne & Stina
  • Se Avatar med Emmie
  • Se över ekonomin och eventuellt skaffa träningskort :D
Februaris höjdpunkter:
  • Bli moster för tredje gången ♡
  • Se om man kan hitta något fint att ha på sig på:
  • Min & Emmies inflyttningsfest + utgång med (förhoppningsvis) ett stort gäng :D
  • Sabina kommer (förhoppningsvis) ner igen!
Mars höjdpunkter:
  • Resa till Helsingborg och se Neverstore igen :D
  • Åka hem till familjen, träffa nytillskottet & fira min stora prins♡ som fyller 8!
  • Träffa Johannas♡ lilla Nova Scotia Duck Tolling Retriver - valp :D
  • Danne & Stina får sin lill* bebis♡
  • VÅREN - Så man kan börja rida utan att vara rädd att hästen ska snubbla och skada sig eller en själv. Och utan att frysa kroppen av sig om man inte har 20 kg kläder :P

Det var väl en liten snabb update, ska försöka bli lite mer aktiv i mitt bloggande igen :)

P.s GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAPPA!! Älskar dig♡

Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

Sjukt fin header :)

haft en bra dag?

2010-01-20 @ 20:18:21
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Isa

Hej!

Vaddå Emmies& din inflyttningsfest? :D

2010-01-21 @ 08:54:46
URL: http://lillaisa.blogspot.com
Postat av: Diana - MissMelody TÄVLING pågår just nu!

åh, Helsingborg! gud vad jag saknar den underbara fina staden! jag bodde där för två år sedan och jag måste säga att helsingborg nog är Sveriges mysigaste stad, iallafall enligt mig.

2010-01-23 @ 20:42:16
URL: http://missmelody.blogg.se/
Postat av: *Bacon*

Kan väl tillägga att den lilla valpen kommer heta Cassie och är tillgänglig att träffa efter den 8/1 ;)

2010-01-24 @ 20:02:05
URL: http://bacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0