Sjuk

Mår inge vidare nu. Började i söndags med extrem trötthet och med ett par energidrycker så överlevde jag nattens pass. Men det var inte mycket mer. Måndagen så var jag helt utslagen, gick som en zombie. Tisdag ungefär likaså, det var bättre fram tills eftermiddagen då det blev 20 gånger värre. Feber, svettningar och frysningar, huvudvärk och smärta bakom ögonen, påverkan på balansen.. Ingen energi och ingen matlust! Igår vart jag in till vårdcentralen, de tog snabbsänka som lätt förhöjd, och febern. Sen fick jag en akutremiss till akutröntgen.. När det var överstökat blev det en vända till jourcentralen. Fick lite tabletter som fått det att kännas lite bättre, svettas och fryser inte lika mycket. Men har fortfarande feber, ont i ögonen, inte mycket till energi och inte direkt mycket till matlust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0