men suck!

..Då var man nyss hemkommen från Emmie, min bästa vän, vi drog i oss var sin pizza innan vi tog oss hem och kollade på Hajar som hajar på kanal5 tror jag.. Sen fixade vi mys och jag fick återigen ställa in 1 an på Emmies tv som verkar ha något emot den kanalen ;) haha. Melodifestivalen var verkligen en besvikelse! Visst om man lyssnar på texterna (utan att störa sig på frisyrer, kläder och dylikt) till alla 10 bidragen, som var i final, så är dem jättebra.. Men enligt mig så var det enbart två som jag hade kunnat godkänna att skicka till eurovision.. Nämligen Eric Saade och Ola, de enda bidragen som det var lite drag och show av..


Ni som hejade på Anna och tänker följa eurovision, räkna inte med att vi kommer nämnvärt högt upp!! För det gör inte jag, och skulle det MOT ALL FÖRMODAN gå vägen så är jag inte den som är den. Men jag tvivlar starkt på att den kommer hamna högt upp i Europa!!!


Trots att jag borde vara dödstrött just nu så är jag alldeles för uppe i varv för att kunna sova.. Så funderar på att slänga igång en film eller lägga mig och läsa, får se hur jag göra. Olli är åtminstone färdig för natten!


Nu säger jag godnatt, det är en arbetsdag imorgon också!

Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Tycker med att man ska skicka iväg bidrag med fart i!

Tyckte det Erik Saade var bra!Ola med, och så gillar jag Salem Al Fakir eller hur han u stavar sitt namn haha :D

2010-03-16 @ 21:21:49
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0