solsken :)

Ja det ligger verkligen vår i luften när solen, trots få plusgrader, smälter snön från bilarna och värmer ansiktet. Det är såå skönt ute! Idag har jag vart uppe relativt tidigt, var in till kontoret för att skriva på två lönerapporter och mitt nya anställningsavtal ^^ Sen fick jag pratat med Sylvia om lilla "ryktet" hihi. Håller alla tummar och tår att det går väl den här gången :) Fast jag kommer sakna min favorit chef isof :P Sen fick jag in till City Gross för att köpa lite saker jag behövde i badrummet och hallonyogurt som jag druckit till frukost. Vet inte riktigt vad jag ska fixa till lunch/kvällsmat sen, har köttfärs på tining i kylen, men har ingen lust att ställa mig och göra köttbullar så det får väl bli köttfärssås idag också... hehe.


Igår var det gala premiär för Robert Pattinsons nya film "Remember Me" där även svenska Lena Olin medverkar. 

Tyler Roth (
Robert Pattinson), är en ung man som bor i New York City. Han har ett ansträngt förhållande till sin far (Pierce Brosnan), efter att hans bror begick självmord. Tyler finner Ally Craig (Emelie De Ravin) och upptäcker att de båda kommer få sin relation hotad.

Här kommer ett klipp från där Robert sitter hos Late night with Jimmy Fallon


Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Underbart med sol!! =)

2010-03-02 @ 23:15:10
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för alla dina fina kommentarer och tips på vår sida. Jätte fin sida du har med kramis malla

2010-03-03 @ 20:14:19
URL: http://www.twilightmoms.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0