ugh.. välkomna till zooooombie-land!

Sorry för total lack of uppdatering!! (Yes! Svengelska är the shit!)

Har inte alls mått bra de senaste dagarna, har en tjock seg klump i halsen som bara temporärt försvinner när jag druckit varmt eller ätit. Igår kväll hade jag feber, svettades och hade mer värk en vanligt i kroppen. Så jag tog två panodil och mitt vanliga glas multivitamin innan jag gick till sängs. Men somna? Det kunde jag inte.. Har vridit och vänt mig hela natten långt in på morgonen, somna nog av ren utmattning runt 5-6.. Hade tänkt gå upp runt 7 men orkade inte så jag gick upp vid strax efter halv 8 istället! Har precis ätit frukost och knarkar lite multivitamin (brus) och har tagit ytterligare två panodil till (jag som avskyr att ta tabletter).. Har huvudvärk så det heter duga (troligen pga sömnbristen) och så ska jag städa hos min brukare, dammsuga, torka golv och damma. KUL!! Bara för att den andra assistenten också mådde dåligt igår... 




GAAAAAH!! JAG VILL INTE VARA SJUK!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0