det går bra nu

Jag vet att jag suger på att uppdatera min blogg, men jag tänker inte be om ursäkt. Eftersom att det är min blogg och jag bloggar inte för någon annans skull än min egen. Tänkte bara meddela att jag mår JÄVLIGT BRA!! Tack vara två underbara vänner så finns det "något" i mitt liv som gör mig så extremt glad att det finns inte ord att förklara. Jag minns inte ens när allt kändes så här bra, om det någonsin gjort det? Det säger en del! Jag vet att jag talar i gåtor och jag tänker fortsätta vara mysterisk!

Jag hoppas allt går som jag vill nu..!
I så fall finns det inte mkt mer jag begär av livet!
Jag skulle nästan säga att jag är lycklig!! :)


Ikväll är det Magnus Betnér som gäller med Lotta :D  GRYMT TAGGAD!!

Kommentarer
Postat av: samuel

skönt o höra gumman det är du värd <3

2010-05-06 @ 01:57:59
URL: http://sammisammi.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Magnus Betnér, så roligt!!! :)

2010-05-07 @ 12:28:13
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0