♥ Oliver ♥

Jaha, idag har jag äntligen fått tummen ur att sätta ut en annons på min älskade hund. Det skär i hjärtat, men jag vet att jag fattat rätt beslut. Jag jobbar mer nu än jag gjorde när jag skaffade honom och jag har varken ork eller motivation till att få honom fullständigt stimulerad/aktiverad. Och i det långa loppet far vi båda illa av det, för det är en enorm stressfaktor även för mig. Det är pga av att jag älskar honom och vill hans bästa som jag tagit detta beslut!

Har fått en del reaktioner på att prisnivån är för högt, må så vara, men han är pigg för sin ålder. Folk tror ju än att han är en unghund/valp och han har enormt mycket kvar att ge. Så länge det inte händer något drastiskt så har han många år kvar att leva! Sen så är hemmet långt mycket viktigare, så hittar jag bara han/hon/dem som det känns rätt med så går jag mer än gärna ner i prisklass!!



♥..if I love I release it..♥

Kommentarer
Postat av: isa

Hej Johanna!

Jag är arbetslös och tar mer än gärna hand om Olli på prov för att se hur det går. Isf kan jag ha honom under tiden.

Kram

2010-09-10 @ 15:12:20
URL: http://zunkovicphoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0